60 מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה 🫶

חלית וממשיך לעבוד?

דע כי לפי החוק בישראל סיכוי שאתה זכאי לפטור ממס הכנסה עקב ממחלה. עשינו לך ריכוז של 60 מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה.

שירות על בסיס הצלחה בלבד! לא קיבלת, לא שילמת!

יש לנו 93% אחוזי הצלחה בהוצאת פטור ממס הכנסה למתאימים והחזרת כספים של 7 שנים רטרואקטיבית.

מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה

איזה מחלות מזכות בפטור ממס הכנסה?

כאמור,

אין הבדל הין מחלות המזכות בקבלת פטור ממס הכנסה ומחלות שלא יכולות לזכות, אלא השאלה היא באחוזי הנכות שמזכה המחלה,

לפי הדרישות של הביטוח הלאומי יש דרישה לתיק נכות הכולל 90% נכות בכללי הכולל לפחות בעיה רפואית אחת השווה לבדה 40% נכות לפחות,

עם זאת יש מחלות המזכות ב100% נכות באופן אוטומטי כמו מחלת הסרטן, אירוע מוחי, אי ספיקה וכדומה, ולכן יש המגדירים אותם מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה, אך אין זה אומר שהן היחידות שרלוונטיות בנושא,

חילקנו לכם את סוגי המחלות שיכולות לזכות פטור ממס ל3 קטגוריות מרכזיות:

מחלות סופניות

אם יש מחלות שאפשר לקרוא להן "מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה" הן המחלות בסופניות, במדינת ישראל אדם החלה במחלה סופנית יקבל באופן אוטומטי 100% נכות לשארית חייו ועם זאת גם את המקסימום של הזכויות הרפואיות שיכול אזרח במדינת ישראל להיות זכאי, ולכן במדיה ויש לאותו אדם הכנסות מחוייבות במס יקבל באופן אוטומטי פטור לשארית חייו. 

מחלות כרוניות

המושג "מחלת כרוניות" נשמע מרתיע, אך האמת איזה כך תמיד, מחלה כרונית הינה מחלה התלווה את החולה לשארית חייו,

אך עם זאת אין זה אומר שהינה מחלה קשה או מחלה שתשבש את חיי החולה, לצרוך הדוגמה: לחץ דם לא מאוזן גם יכול לחישב למחלה כרונית.. מה שחשוב לדעת בנושא שעצם העובדה שהמחלה היא כרונית היא תוכל לזכות את החולה באחוזי נכות לפי חומרת המחלה, ולפי גובה אחוזי הנכות אפשר תבוע גם זכויות רפואיות,

ובמידה וסך הנכויות הכולל בתיק יגיע ל90% נכות תהיה זכאי לפטור ממס.

מצבור מחלות קלות

כמו שבטח כבר הבנתם, כדי לקבל את הפטור יש שתי דרישות מרכזיות לקבלת הפטור, מחלה אחת השווה ל40% נכות, ומתוך תיק כולל של 90% נכות..

הרבה אנשים החולים המחלות כמו מחלות לב, סוכרת, COPD, ומחלות נוספות השוות להם 60%-80% אחוזי נכות מוותרים על זכאותם לפטור מהסיבה שהם מפספסים את "המחלות הקלות",

כאמור, לרוב אנשים הסובלים מבעיות רפואיות קשות או מחלות קשות יסבלו מבעיות רפואיות נלוות.. 

לדוגמה אדם החולה בסוכרת לרוב יסבול גם מבעיות רפואיות כמו חוסר איזון בבלוטת הטריס, לחץ דם גבוה, שומנים בדם, ולפעמים אפילו בעיות נשימה ודום נשימה בשינה.. כל בעיה רפואית קטנה כזאת יכולה להיות שווה עוד אחוזי נכות בודדים, והם אלו שיביאו את החולה לסך הנכויות של 90% שלבסוף יזכו אותו בפטור ממס הכנסה.

איך נדע האם המחלות שלנו שוות אחוזי נכות?

הכנו לכם רשימה של 60 מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה, ברשימה ריכזנו לכם מגוון מחלות מקלות ועד קשות שמזכות מאחוזי נכות, תוכלו לעבור על הרשימה ולבחון האם גם אתם סובלים מבעיות רפואיות שיכולות לקרב אתכם לזכאות לפטור, 

כמובן השרשימה היא לצורך הערכה כללית בלבד, נמליץ לכם לפנות אלינו לשיחה קצרה של כ10-15 דקות שבמהלכה נוכל לערוך איתכם הערכה מטיבית מה הזכויות הרפואיות המגיעות לכם.

למידע נוסף על סיבות לקבלת פטור>>

מחלות המזכות בפטור

פטור ממס הכנסה לחולי סרטן

פטור ממס הכנסה לחולי סרטן

פטור ממס הכנסה לחולי סרטן ניתן באופן גורף לשנה ראשונה של המחלה באופן אוטומטי. לאחר מכן יש אפשרות להגיש בקשה לקבלת פטור ממס הכנסה לחולי סרטן קבוע לכל החיים.

מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה

פטור ממס הכנסה בעקבות אי ספיקת כליות

אי ספיקת כליות לצעירנו גורעת משמעותית מאיכות החיים של הסובלים ממנה. מימוש זכויות רפואיות הינה פעולה הכרחית כדי לשפר במקצת את איכות החיים בהתמודדות עם המחלה.

מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה

פטור ממס הכנסה לחולי טרשת נפוצה

מחלת הטרשת נפוצה הינה מחלה מהקשות שגוף האדם יכול לסבול ממנה. מימוש זכויותכם הרפואיות יספקו לכם פטור ממס הכנסה ואיתו מספר הטבות נוספות שיעזרו לכם להקהל משמעוית את התקופה הקשה.

חברת מימוש זכויות רפואיות

פטור ממס הכנסה לחולי פרקינסון

מחלות הפרקינסון, גם במרמה מינימלית תגביל את הסובלים ממנה בביצוע פעולות בסיסיות. בשל זאת אחוזי הנכות לסובלי הפרקינסון במרבית המקרים מזכאים בזכויות רפואיות רבות.

מחלות מסכנות חיים

פטור ממס הכנסה לחולי סוכרת

פטור ממס הכנסה בעקבות מחלת סוכרת

כידוע לצערינו מחלת הסוכרת הינה מחלה ללא יכולת החלמה ועם סיכון להשלכות חמורות עם השנים. בשל כך סוכרת היא אחת המחלות המאפשרות קבלת פטור קבוע מתשלומי מס הכנסה.

פטור ממס הכנסה לנפגעי אירוע מוחי

פטור ממס הכנסה בעקבות אירוע מוחי

אירוע מוחי לצערנו לרוב גורם לנזק בלתי הפיך. בין אם הנזק הנשאר קטן או גדול יאפשר לתבוע את הנכות ולקבל הקלות והטבות מהמדינה.

מימוש זכויות רפואיות לחולי לב

פטור ממס הכנסה לחולי מחלות לב

כאחד מאברי המטרה החשובים ביותר בגופנו מחלות לב משמעותיהם כבדות משקל. בעקבות כך מחלות לב מתבטאות ברוב מוחלט באחוזי נכות מה שמאפשר מימוש זכויות רפואיות מהמדינה.

חברת מימוש זכויות רפואיות

פטור ממס הכנסה בעקבות מחלת ריאות

קושי נשימה הינה מגבלה שאנשים נוטים להמעיט בכבדותה אך היא מגבילה את ביום יום. עם זאת מדינת ישראל מבינה את הקושי ומאפשרת לסובלים לקבל פטור ממס הכנסה.

מחלות המורידות את איכות החיים

מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה בדוק זכאותך

פטור ממס הכנסה לסובלי דום נשימה בשינה

דום נשימה, נחירות, התעוררות באמצע הלילה, ושינה לא רצופה.. כל מחלות אלה משבשות לנו את היום יום וכן הינן מאפשרות לסובלים מהן בהטבות וזכויות רפואיות.

בשביל הזכויות - חברת מימוש זכויות רפואיות

פטור ממס הכנסה לסובלים מחלות השמנת יתר

השמנת יתר הינה המחלה של המאה ה-21. חלק מהסובלים ממנה קיבלו אותה בגנים וחלק בעקבות תזונה לא תקינה. בשל השכיחות שלה רבים לא לוקחים אותה ברצינות ולא לוקחים בחשבון את ההשלכות ואת הזכויות שמגיעות איתה.

פטור ממס הכנסה לחולי סרטן עם חברת בשביל הזכויות

פטור ממס הכנסה לאנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות

בעיות אורטופדיות הינה הגדרה כללית לכל הבעיות הפיזיות שגופנו יכול לסבול מהן. (בעיות גב/ עמוד שדרה/ צוואר/ ברכיים/ ועוד..) קשות כקלות כולן גורעות מאיכות החיים שלנו. פטור ממס הכנסה / נכות כללית / ועוד מגוון זכויות רפואיות יכולות להקהל עליכם בהתמודדות עם הבעיה.

מימוש זכויות רפואיות - פטור ממס הכנסה לחולי סרטן

פטור ממס הכנסה בעקבות פציעה או תאונה

לא רק מחלות מזכות בפטור ממס הכנסה, גם תאונת דרכים (ברכב / כהולך רגל), תאונה בבית, תאונת עבודה, תאונה בחול, תאונה בחול.. כמו מחלות גם פציעות מגבילות אותנו בהתמודדות היומיומית. וכן בגין פציעות רבות נהיה זכאים בזכויות רפואיות.

הכנו לכם רשימה של 60 מחלות המזכות באחוזי נכות שאיתם אפשר לאגד תיק רפואי לתביעת מימוש זכויות רפואיות מהביטוח הלאומי, במידה וסך הנכויות הכולל יגיע ל90% נכות תוכלו לקבל איתם אישור פטור ממס הכנסה.

אם אתם סובלים מאחת או יותר מהבעיות הרפואיות המוצגות ברשימה נמליץ לכם לבדוק מה זכויותכם הרפואיות.

60 מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה

איך יראה תהליך לקבלת פטור ממס הכנסה?

שלב ראשון בתהליך הוצאת פטור ממס הכנסה

שיחה טלפונית לצורך בירור זכאות

בשלב הראשון נערוך שיחה טלפונית כדי לבין מה המצב הרפואי שלך ומה מן המחלות והבעיות הרפאויות הקיימות לך והאם הן יכולות לזכאות אותך בהטבות וזכויות רפואיות. כבר במהלך השיחה נוכל להגיד לך האם אתה זכאי לאישור פטור ממס הכנסה.

שלב שני בתהליך הוצאת פטור ממס הכנסה

פגישה במשרד לגיבוש והכנת התיק

במידה ובשיחת הטלפון נראה כי אתה זכאי בקבלת פטור ממס הכנסה נזמין אותך לפגישה במשרדינו ברמת גן לגיבוש התיק הרפואי שלך. במהלך הפגישה נבחן את כל המחלות והבעיות הרפואיות שעליהן נוכל לתת את הדעת כדי להעלות את אחוזי הנכות שלך. דע כי יש מגוון מחלות המזכות בפטוס ממס הכנסה ורבים לא מודעים לכך.

שלב שלישי בתהליך הוצאת פטור ממס הכנסה

וועדה רפואית לקבלת אישור פטור ממס הכנסה

לאחר הפגישה במשרד והכנת התיק הרפואי שלך, כל מה שנשאר זה להכין אותך לוודעה הרפואית, וכמובן שאנחנו מלווים אותך יד ביד בכל הוודעות הדרושות עד קבלת הפטור ביד.
וכמו שכבר אמרו, השירות שלנו על בסיס הצלחה בלבד! לא קיבלת, לא שילמת!

סובל מלפחות מאחת מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה מהרשימה?

יש זכויות רפואיות שמגיעות לך. פטור ממס הכנסה והחזר כספי של עד 7 שנים רטרואקטיבית. בדיקה קצרה ללא עלות וללא התחייבות נוכל להגיד לך מה הזכויות שלך ומה התהליך להצהיר עליהן.

לשיחת ייעוץ ובדיקת זכאות ללא עלות וללא התחייבות השאר פרטים בטופס ונחזור ב24 שעות הקרובות.

*גם אנחנו שונאים ספאם ולעולם לא נעשה שימוש בפרטים שלך או נעביר אותם לצד ג'.

קצת ממה שלקוחות אומרים עלינו:

חמישה כוכבים במדד שביעות רצון הלקוחות של גוגל ופייסבוק
5/5
טוני בן דוד
לצוות המדהים בחברת בשביל הזכויות. תודה רבה על הליווי האישי היחס האנושי והעזרה המקצועית. תודה על זה שהצלחתם להשיג לנו פטור ממס הכנסה בכזו מהירות ובכזו מקצועיות.
Avi Darzi
משרד בשביל הזכויות מהשורה הראשונה תותחי על בתוך חודש וחצי מיצו לי את כל הזכויות בביטוח לאומי ממליץ בחום לכולם.
גיא צלניקר
תודה רבה לחברה בשביל הזכויות על השירות היוצא דופן והכי חשוב על התוצאות המדהימות ממליץ בחום לכולםםםםםםםםםם
Meir Arieli
חברת בשביל הזכויות כשמה כן היא.דואגת שנקבל את הזכויות שלנו.מביטוח לאומי ומס הכנסה . יחס אישי מהנציגים ומעקב צמוד אחר התקדמות הטיפול בתיק. תודה ותמשיכו ככה .
ofer stern
הגענו לחברת "בשביל הזכויות" מלאי חששות, לבטים וספקות ודי מבולבלים. ניר קבל אותנו במאור פנים ,עשה סדר בדברים, הסביר במקצועיות, באדיבות ובסובלנות רבה על התהליך עד להשגת המטרה. …
יונית ספיר
ממליצה מאוד על השירות, ניר עזר לי מאווווד כשהבת שלי עברה תאונה ומיצינו את כל הזכויות שהיו לה גם כאלה שבכלל לא ידענו שיש אז תודה רבה לניר וממליצה בחום מנסיון.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

שאלות נפוצות

חברת בשביל הזכויות הינה חברת מימוש זכויות רפואיות המובילה במדינת ישראל. 

אנחנו בחברת בשביל הזכויות מתמחים בשירות הוצאת פטור ממס הכנסה ממחלה ומתאונה.

ובנוסף כל השירותים שלנו ניתנים על בסיס הצלחה בלבד!

השירות שלנו על בסיס הצלחה בלבד. ואת העמלה אנחנו גובים בסוף התהליך מתוך מה שהוצאנו לכם, כך שאם לא קיבלת לא שילמת.

מימוש זכויות רפואיות הינה הגדרה כללית לתהליכי מימוש זכויותך ממדינת ישראל בעקבות מחלתך.

כחלק מתהליכי מימוש זכויות רפואיות קיימות מספר תהליכים שונים כאשר הנפוץ ביותר הינו פטור ממס הכנסה ממחלה.

אדם החלה במחלה ונקבעו לו 90% ומעלה לתקופה העולה על חצי שנה יהיה זכאי לקבל פטור מלא מתשלומי מס הכנסה.

כאמור ישנן מחלות משמעותיות המזכות בפטור לבדן כמו פטור ממס הכנסה לחולי סרטן. אך עם זאת גם אנשים עם מספר בעיות רפואיות מינוריות יכולים לצבור אחוזי נכות ולהגיע גם לייעד.

מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה מתחלקות לרוב ל3 קטגוריות:

  1. מחלות קשות לרוב יזכו בפטור ממס הכנסה בתהליך יחסית קצר כמו למשל. פטור ממס הכנסה לחולי סרטן, אירוע מוחי, אירועי לב קשים, וכדומה.
  2. מחלות המחמירות עם השנים כמו סוכרת, ניוון שרירים וכדומה.
  3. שילוב של מספר מחלות השפיעות על היום יום כמו דום נשימה, טרום סוכרת, בעיות אורטופדיות, ועוד..

כמו שבטח אתם מבינים כל בעיה רפואית דורשת תהליך שונה.

מחלת הסרטן למשל מזכה באישור פטור ממס הכנסה לחולי סרטן לשנה ראשונה באופן אוטומטי. לעומת מחלות כמו סוכרת שכן אחת מהמחלות המזכות בפטור ממס הכנסה אך התהליך קצת יותר ארוך.

אנחנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך מהשיחה הטלפונית ועד קבלת הזכויות שלכם והכסף לחשבון הבנק שלכם.

את תהליך גיבוש התיק הרפואי ולכל הוועדות הרפואיות ילווה אותך עורך דין החברה. 20 שנה של ניסיון בתחום מימוש זכויות רפואיות זיכו אותנו בטיפול כל סוגי המקרים וראינו כבר את כל סוגי מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה.

את הניסיון הזה נרתום כדי לוודא שגם אתה תקבל את כל הזכויות הרפואיות המגיעות לך. 

וכמו שכבר אמרנו השירות על בסיס הצלחה בלבד, לא קיבלת, לא שילמת. כך שאין לך שום סיכון.

אם אתה סובל או סבלת מבעיה רפואית אנחנו נמליץ לך לדבר איתנו בטלפון כדי שנוכל לתת לך הערכה מיטבית.

תוכל להשאיר לנו שם וטלפון בטופס ונחזור אליך ב24 שעות הקרובות לשיחת בירו צרכים ללא עלות וללא התחייבות שבמהלכה נעבור על הבעיות הרפואיות שלך ונוכל להגיד לך האם הבעיה הרפואית שלך מוגדרת באחת מהמחלות המזכות בפטור ממס הכנסה.

במידה וחלית במחלה תוכל להשאיר לנו פרטים בטופס.

קודם כל אנחנו ניצור איתך קשר לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. במהלך השיחה כבר נוכל להגיד לך בדיוק מה הזכויות הרפואיות שתהיה זכאי. לפי מספר שאלות שנשאל אותך בתחילת השיחה.

במידה ונראה כי אתה באמת זכאי לאישור פטור ממס הכנסה ממחלה נקבע פגישה במשרד לגיבוש התיק הרפואי ונצא לדרך.

כמובן שהשירות על בסיס הצלחה בלבד אז את הארנק אתה יכול להשאיר בבית. 🙂

פטור ממס הכנסה
לבדיקת זכאות ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.