פטור ממס הכנסה לבעלי נכות נפשית

לבעלי נכות נפשית ביטוח לאומי הוא מושג מעלה רעות, אך רבים לא יודעים כמה הוא יכול לשנות חיים לטובה.

שירות על בסיס הצלחה בלבד! לא קיבלת, לא שילמת!

פטור ממס הכנסה עם הרופא של חברת בשביל הזכויות

מה זה פטור ממס הכנסה בעלי נכות נפשית?

קודם כל חשוב שנבין מה זה פטור ממס הכנסה לבעלי נכות נפשית ומי זכאי לו, במדינת ישראל לבעלי נכות נפשית ביטוח לאומי הוא המקום הראשון שחשוב להכיר, הוא זה שיקבע בסופו של דבר מה הזכויות רפואיות שלך לשנים קדימה, כידוע נכות נפשית היא מחלה חשוכת מרפא, מה שאומר שגם אם המצב הרפואי משתפר המחלה לא תיעלם במלואה,  מה שמקנה באופן חד משמעי אחוזי נכות וזכויות רפואיות, מה מן הזכויות הרפואיות תהיה זכאי יהיה תלוי בחומרת המחלה.

פטור ממס הכנסה לבעלי נכות נפשית היא אחת ההטבות בנחשקות ביותר שמעניק ביטוח לאומי, לרוב מחלת נפש לבדה לא תקנה פטור מתשלומי מס הכנסה, אך עם זאת לרוב חולי נפש יסבלו מבעיות רפואיות נוספות, גם אם מדובר במחלות גיל או מחלות הקיימות ללא קשר למחלת הנפש.

וככל שמספר הבעיות הרפואיות גדל כך גדל גם הסיכוי לקבלת הפטור, עם זאת גם במידה ולא זוכת בפטור מלא ישנן זכויות רפואיות נוספות הניתנות לבעלי נכויות ברמות משתנות.

סובל ממחלה נפשית? חברת "בשביל הזכויות" כאן כדי ללוות אותך לקבלת הפטור, לאחר שיחת ייעוץ טלפונית נבין בדיוק מה הזכויות הרפואיות המגיעות לך, במדיה ומגיעות לך זכויות רפואיות נקבע פגישה אישית לגיבוש התיק הרפואי, אנחנו נכין אותך לוודעה הרפואית ואף ונגיע איתך יד ביד כדי לוודא שתקבל את מלוא הזכויות הרפואיות המגיעות לך.

השירות על בסיס הצלחה – לא קיבלת, לא שילמת!

קצת ממה שלקוחות אומרים עלינו:

חמישה כוכבים במדד שביעות רצון הלקוחות של גוגל ופייסבוק
5/5
טוני בן דוד
לצוות המדהים בחברת בשביל הזכויות. תודה רבה על הליווי האישי היחס האנושי והעזרה המקצועית. תודה על זה שהצלחתם להשיג לנו פטור ממס הכנסה בכזו מהירות ובכזו מקצועיות.
Avi Darzi
משרד בשביל הזכויות מהשורה הראשונה תותחי על בתוך חודש וחצי מיצו לי את כל הזכויות בביטוח לאומי ממליץ בחום לכולם.
גיא צלניקר
תודה רבה לחברה בשביל הזכויות על השירות היוצא דופן והכי חשוב על התוצאות המדהימות ממליץ בחום לכולםםםםםםםםםם
Meir Arieli
חברת בשביל הזכויות כשמה כן היא.דואגת שנקבל את הזכויות שלנו.מביטוח לאומי ומס הכנסה . יחס אישי מהנציגים ומעקב צמוד אחר התקדמות הטיפול בתיק. תודה ותמשיכו ככה .
ofer stern
הגענו לחברת "בשביל הזכויות" מלאי חששות, לבטים וספקות ודי מבולבלים. ניר קבל אותנו במאור פנים ,עשה סדר בדברים, הסביר במקצועיות, באדיבות ובסובלנות רבה על התהליך עד להשגת המטרה. …
יונית ספיר
ממליצה מאוד על השירות, ניר עזר לי מאווווד כשהבת שלי עברה תאונה ומיצינו את כל הזכויות שהיו לה גם כאלה שבכלל לא ידענו שיש אז תודה רבה לניר וממליצה בחום מנסיון.
שקופית קודמת
שקופית הבאה
בדוק זכאותך קבל פטור ממס הכנסה לבעלי נכות נפשית

בעל נכות נפשית, עובד ומכניס משכורת? דע כי יש סיכוי שאתה זכאי לקבל פטור מתשלומי מס הכנסה!
בשיחת טלפון של 10-20 דקות נוכל להגיד לך בדיוק מה הזכויות הרפואיות שאתה זכאי.

סובל ממחלה או נכות נפשית? לשיחת ייעוץ ובדיקת זכאות ללא עלות וללא התחייבות השאר עכשיו שם וטלפון בטופס ונחזור ב24 שעות הקרובות לבדוק את זכויותיך.

*גם אנחנו שונאים ספאם ולעולם לא נעשה שימוש בפרטים שלך או נעביר אותם לצד ג'.
תהליך מימוש זכויות רפואיות

שאלות נפוצות

בשביל הזכויות – אנחנו חברת מימוש זכויות רפואיות המאפשרת ליווי מלא על בסיס הצלחה 

פטור ממס הכנסה הוא הטבה הניתנת לבעלי נכות נפשית ביטוח לאומי וממס הכנסה לאחר וועדה רפואית

חברת בשביל הזכויות מתמחה בליווי לקלבת פטור ממס הכנסה הכנסה וקצבת נכות כללית – כל השירות שלנו מבוססים הצלחה – לא קיבלת, לא שילמת!

השירות שלנו 100% מבוסס הצלחה – לא קיבלת, לא שילמת!

פטור ממס הכנסה
לבדיקת זכאות ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.