פטור ממס הכנסה לאחר השינויים שנעשו בחוק ההסדרים 2022

בינואר 2022 הממשלה הנכנסת ביצעה רפורמה שערכה כמה שינויים חלקם לטובה וחלקם לרעה, במידה ותרצה לקבל פטור ממס הכנסה כדאי שתכיר את השינויים.

חוק ההסדרים 2022

השינויים שנעשו בחוק ההסדרים בינואר 2023 ואיך זה קשור לפטור ממס..

לפי החוק במדינת ישראל אדם שנקבעו לו 90% נכות ומעלה יוכל לקבל עם הזכאות לנכות גם זכאות לקבל פטור ממס הכנסה – אך עם העובדה הזאת חשוב לדעת שלאחרונה היו כמה שינויים בחוק ולצערינו נוספו כמה מגבלות,

חשוב להבין שלפי הרפורמה שנעשה החוקים באו להטיב עם הציבור החלש במדינת ישראל, אך בפועל יצר כמה מגבלות על המבקשים את הפטור..

מה שקרה בפועל נכון לינואר 2023 נוספו 3 חוקים חדשים שעלינו להכיר.

  1. אם עד היום נתבקשנו להגיע לסף נכות של 90% נכות ומעלה, מינואר 2023 יש דרישה נוספות לבעיה רפואית אחת שתהיה שווה 40% נכות מתוך 90% שיש בתיק הכולל.
  2. עד ינואר 2023 מי שקיבל את הפטור יכל להיות פטור מתשלומי מס עד הכנסות שנתיות של 608,000 שח' ולאחר השינוי הפטור יכול רק עד הכנסה שנתית של 406,000 שח'.
  3. אדם שקיבל נכות העולה על 40% נכות ואין בידיו הכנסות יכול במקום פטור ממס הכנסה לקבל השלמת הכנסה שעד היום עמדה על הכנסה חודשית של עד 3,700 שח לחודש, ועכשיו יהיה באפשרותו לקבל עד 5,300 שח בחודש.

כמו שאתה שם לב, מהלך הרפורמה נועד להטיב עם האוכלוסיה החלשה בכך התשלומי הנכות הכללית עלו משמעותית על חשבון האפשרות להיות פטורים מתשלומי מס,

עם זאת חשוב לציין שכדי להגיע לסף הנכות לקבלת הפטור יש לאגד תיק כולל של 90% נכות ומעלה, מה שלאזרח שלא מתמצא בכל פסקי בדין יכול להיות מאד קשה,

לכן אנו בחברת בשביל הזכויות, עם ניסיון של מעל 20 שנה בתהליך הוצאת פטור ממס הכנסה, מאפשרים לכם לקבל ליווי והכוונה מלאים ללא תשלום מכיס שלכם,

לאחר שיחת טלפון קצרה נוכל להבין מה הזכויות הרפואיות שתהיו זכאים, ומידת הרלוונטיות נזמן אתכם למשרדינו לתחילת תהליך גיבוש תיק רפואי, אנו יודעים שאין תחליף לליווי ועם זאת גם יודעים שאנו הטובים ביותר בתחומינו, ולכן במידה ותמצאו מתאימים אנחנו לוקחים את כל האחריות הכלכלית של התהליך על עצמנו, 

ללא פתיחת תיק, ללא "על החשבון" – אנחנו נלווה אתכם בכל התהליך כאשר התשלום בסופו בלבד ובגין הצלחה – לא קיבלת, לא שילמת!

עוד חשוב לדעת..

חשוב שתדע, לבסוף אין הבדל משמעות בין פטור ממס הכנסה עקב מחלה, תאונה, או ליקויים גופניים.. ההבדל הסופי הוא בתהליך קבלת אחוזי הנכות, לרוב אחוזי נכות כתוצאה ממחלה או מתאונה יקבעו לתקופה הראשונה של כשנה עד שנתיים (ולרוב יהיו גבוהים) ולאחר כן יבחנו מחדש לפי ההחלמה והבעיות הרפואיות שנשארו עם האדם,

לעומת זאת ליקויים גופניים מולדים לרוב נעקבים לאורך חיי החולה ולכן בגיעו לגיל 18 יוכל לתבוע את הזכאות לפטור ולקבל אותו לכל שאר מהלך חייו.

לאחר קבלת הפטור בפועל, כל תשלומי מס ההכנסה יהיו פטור מתשלם, מה שאומר בפועל שמאותו רגע תראה בתלוש השכר שלך נטו בלבד כאשר נכון לשנת 2023 תוכל להיות פטור עד שכר של 406,000 שח בשנה.

למידע נוסף על הביטוח הלאומי וקבלת אחוזי נכות>>

מחשבון פטור ממס הכנסה

כדי להקל על לקוחותנו את תהליך הבדיקה בנינו את ״מחשבון פטור ממס הכנסה״ של חברת בשביל הזכויות – בדוק זכאותך בצורה דיגיטלית וכבר בעוד 5 דקות תוכל לדעת האם גם אתה תוכל להיות זכאי לקבל פטור ממס הכנסה.

קצת ממה שלקוחות אומרים עלינו:

חמישה כוכבים במדד שביעות רצון הלקוחות של גוגל ופייסבוק
5/5
טוני בן דוד
לצוות המדהים בחברת בשביל הזכויות. תודה רבה על הליווי האישי היחס האנושי והעזרה המקצועית. תודה על זה שהצלחתם להשיג לנו פטור ממס הכנסה בכזו מהירות ובכזו מקצועיות.
Avi Darzi
משרד בשביל הזכויות מהשורה הראשונה תותחי על בתוך חודש וחצי מיצו לי את כל הזכויות בביטוח לאומי ממליץ בחום לכולם.
גיא צלניקר
תודה רבה לחברה בשביל הזכויות על השירות היוצא דופן והכי חשוב על התוצאות המדהימות ממליץ בחום לכולםםםםםםםםםם
Meir Arieli
חברת בשביל הזכויות כשמה כן היא.דואגת שנקבל את הזכויות שלנו.מביטוח לאומי ומס הכנסה . יחס אישי מהנציגים ומעקב צמוד אחר התקדמות הטיפול בתיק. תודה ותמשיכו ככה .
ofer stern
הגענו לחברת "בשביל הזכויות" מלאי חששות, לבטים וספקות ודי מבולבלים. ניר קבל אותנו במאור פנים ,עשה סדר בדברים, הסביר במקצועיות, באדיבות ובסובלנות רבה על התהליך עד להשגת המטרה. …
יונית ספיר
ממליצה מאוד על השירות, ניר עזר לי מאווווד כשהבת שלי עברה תאונה ומיצינו את כל הזכויות שהיו לה גם כאלה שבכלל לא ידענו שיש אז תודה רבה לניר וממליצה בחום מנסיון.
שקופית קודמת
שקופית הבאה
לקוחות ממליצים על ליווי לקבלת פטור ממס הכנסה עם חברת בשביל הזכויות

שאלות נפוצות

חברת בשביל הזכויות היא חברת מימוש זכויות רפואיות המתמחה בליווי לקבלת פטור ממס הכנסה.

אדם הנפגע כתוצאה מתאונה או מחלה וקיבל נכות השיעור של 90% לתקופה העולה על חצי שנה יהיה זכאי לפטור מתשלום מס.

במידה ועבר זמן מיום התאונה או איבחון המחלה, יש אפשרות לתבוע פטור ממס הכנסה עד 7 שנים רטרואקטיבית ולקבל את כספי המס ששילמנו שלא לצורך בחזרה.

תוכלו להשאיר שם וטלפון באחד מהטפסים באתר ונחזור אליכם ב24 שעות הקרובות.

פטור ממס הכנסה
לבדיקת זכאות ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.