אישור פטור ממס הכנסה – 4 טיפים לקראת הוודעה הרפואית

וועדה רפואית לקבלת אישור פטור ממס הכנסה
תוכן עניינים

אישור פטור ממס הכנסה יקבע בסופו של דבר בעקבות פגיעה שמתבטאת ב90% נכות ומעלה. הועדה הרפואית של הביטוח הלאומי היא הגוף שיכריע בשאלת אחוזי הנכות שלכם. ועל בסיסם יקבעו הזכויות שלכן.

לחילופין זכאותכם בקבלת פטור מתשלום מס בגין משיכה מוקדמת של כספים מקרן הפנסיה.

וועדה רפואית לקבלת אישור פטור ממס הכנסה

נוכח חשיבותה של הועדה בקבלת אישור פטור ממס הכנסה ישנם כמה דגשים חשובים שכדאי לתת עליהם את הדעת לפני שאתם מגיעים.

בחרנו לרכז לכם כאן 4 טיפים שמומלץ לגזור ולשמור:

1. היערכו מבעוד מועד:

אנחנו רוצים לגדיל ככל היותר את הסיכויים בקבלת אישור פטור ממס הכנסה. לכן הדבר הראשון בתחילת תהליך ההכנה לקראת כינוסה של הועדה הרפואית של הביטוח הלאומי. תצטייד מראש בכל המסמכים הרפואיים העדכניים שתוכלו להשיג. וזאת על מנת לספק לחברי הועדה את תמונת המצב המלאה והאותנטית ביותר נכון לאותו הרגע.

לשם כך, עליכם להבין כי לא מן הנמנע שיהיה עליכם לגשת לשורה של מומחים רפואיים אשר יספקו לכם את האסמכתאות הרפואיות הרלוונטיות שמעידות על מצבכם רפואי. מהניסיון שלנו, הביקורים המקדימים אצל הרופאים הרלוונטיים יכולים לעשות את ההבדל בין קבלת הפטור לבין דחייה.

2. אתם זכאים לקבל אישור פטור ממס הכנסה! השאירו את החשש או הבושה מחוץ לדלת:

אין ספק כי אף אחד מאיתנו לא שש לדבר על הבעיות הרפואיות שלנו בפומבי. אבל אם יש דבר אחד חשוב שאתם חייבים לזכור כדי לקבל לבסוף את מלוא הזכויות שלכם. הוא שכדאי לכם להיפרד מהתחושה הלא נעימה הזו הרבה לפני שאתם נכנסים לחדר.

הסיבה לכך היא פשוטה. אחרי הכל אתם סובלים מבעיה רפואית משמעותית שמפריעה לשגרת יומכם. הרי שאין לכם במה להתבייש כי הבקשה שלכם מהביטוח הלאומי מבוססת אך ורק על תמונת המצב הרפואית האמיתית שלכם. 

כך שאתם באמת אמורים להיות זכאים לקבל אישור פטור ממס הכנסה.

במילים אחרות, אין לכם כל סיבה להתבייש כי אתם לא ממציאים ולא מגזימים. אלא מבקשים לקבל את ההכרה שמגיעה לכם בעקבות מחלה או פציעה שהייתם מוותרים עליה בשמחה.

אישור פטור ממס הכנסה וועדה רפואית

3. הציגו את הבעיה הרפואית שלכם בצורה ברורה ותכליתית:

הועדה הרפואית שאליה תגיעו תאפשר לכם להציג את טענותיכם. אך באותה הנשימה כדאי לזכור שזמנה של הועדה מוגבל. ולכן יהיה עליכם לתכנן מראש את עיקרי הדברים ולהימנע מהצגת תמונה מורכבת מדי שיכולה לפגוע ביכולת להבין את הבעיה שלכם לקבלת האישור לפטור ממס הכנסה.

כפי שאתם בוודאי מבינים. חברי הועדה שיישבו מולכם, יושבים בועדות מסוג זה מדי יום ביומו. ולכן סביר להניח שהם כבר שמעו מאות או אלפי סיפורים דומים. ובדיוק מהסיבה הזו עליכם לדבר על הבעיה הרפואית שלכם ללא חשש באופן קצר וקולע.

*טיפ בונוס לקבלת אישור פטור ממס הכנסה: אל תהססו להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים:

לבסוף, על מנת להגדיל באופן משמעותי ובמידה ניכרת את הסיכוי לקבל את ההכרה באחוזי הנכות שיאפשרו לכם לקבל את המגיע לכם. כדאי מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים. אשר מכירים את דפוסי העבודה של הועדות הרפואיות ויודעים בדיוק מהם תנאי הסף שאליהם הם מכוונים על מנת להעניק את הפטור.

זכרו, על אף העובדה שניתן לערער על קביעתה של הועדה הרפואית. הרי שהסיכוי לקבל תשובה חיובית אחרי שקיבלתם תשובה שלילית אחת הוא נמוך יותר באופן טבעי. אשר על כן, כדאי להשקיע את כל משאבי הזמן הנדרשים מצדכם עוד לפני שאתם מגיעים לועדה בפעם הראשונה. וכמובן לא לוותר על התייעצות עם אלה שיכולים לעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם.

חברת מימוש זכויות רפואיות בשביל הזכויות

חברת בשביל הזכויות הוקמה כדי לעזור לך לקבל את כל מה שמגיע לך.

עזרנו בעשור האחרון לאלפי לקוחותנו לממש את מלוא הזכויות הרפואיות שלהם. אנחנו כל כך מאמינים בשירות שלנו שאנחנו לוקחים על עצמנו את כל הסיכון. לא קיבלת לא שילמת..

לאחר שיחת טלפון קצרה נוכל להגיד לך האם אתה זכאי לקבל אישור פטור ממס הכנסה, במידה ונמצא ייתכנות בקבלת הפטור נזמין אותך לפגישה אישית במשרדים שלנו לצורך גיבוש התיק הרפואי שלך.

לאחר מכן נצא לדרך ונלווא אותך אישית לכל הועדות עד לקבלת הפטור, וכמו שאמרנו, השירות על בסיס הצלחה בלבד, לא קיבלת לא שילמת!

לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאר עכשיו שם וטלפון בטופס ונחזור אליך ב24 שעות הקרובות.

שתפו עם חברים
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
פרטי המחבר
בשביל הזכויות לוגו
מאמר זה נכתב ע"י צוות 'בשביל הזכויות'

חברת "בשביל הזכויות" הוקמה על בסיס הרצון הבלתי מתפשר שלנו לסייע לכל מי שסובל מבעיה רפואית. וכדי לאפשר לכם לקבל בדיוק את מה שמגיע לכם בצדק ובזכות מרשויות המס והביטוח הלאומי.

בשביל הזכויות - פטור ממס הכנסה
חושבים שמגיע לכם פטור ממס הכנסה בעקבות זכות רפואית?
יכול להיות מאוד שאתם צודקים, אנחנו כאן 'בשביל הזכויות' שלכם. אנו מזמינים אתכם לבדוק את זכאותכם ללא עלות וללא התחייבות.
מאמרים נוספים
פטור ממס הכנסה
לבדיקת זכאות ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.