בשביל הזכויות – החברה המומלצת לקבלת פטור ממס הכנסה

אישור פטור ממס הכנסה עם חברת בשביל הזכויות
תוכן עניינים

בשביל הזכויות – החברה המומלצת לקבלת פטור ממס הכנסה

אנשים המתמודדים עם מחלות, פציעות וחבלות משמעותיות, צריכים לעבור ועדה רפואית שתיקבע להם אחוזי נכות בהתאם למצב וליכולת התפקודית שלהם. לקביעה של הוועדה יש השפעה על שגרת חייהם בעתיד. בין היתר, היא יכולה להשפיע אם יקבלו פטור ממס הכנסה. אנחנו בחברת "בשביל הזכויות" עומדים לרשותכם בשביל שתוכלו לקבל את הפטור המיוחל.

חברת מימוש זכויות רפואיות

התמודדות עם נכויות, מחלות, פציעות וחבלות היא איננה דבר קל. היא דורשת הרבה מאוד התעסקות בהיבט הרפואי, אך גם בהיבטים אחרים בחיים המושפעים מהמצב. בין אם זה מצב מולד או נרכש. אנשים המתמודדים עם מצבים אלו, זכאים לקבל הטבות שונות שנועדו להקל עליהם, הן מבחינה כלכלית והן מבחינות אחרות, זאת על מנת שיוכלו לתפקד בצורה סדירה.

אחת ההטבות שהמדינה מעניקה למי שנקבעו לו אחוזי נכות בגובה מסוים, הוא פטור ממס הכנסה. הטבה זו איננה ניתנת לכולם, ולא בכל תנאי, אך מי שמקבל אותה יכול ליהנות ממנה לכל שארית חייו (או עד שישנה הטבה במצבו הבריאותי המשפיעה על אחוזי הנכות שהוא קיבל). כמו כן, יכול לקבל פטור רטרואקטיבי, שבע שנים לאחור.

חברת מימוש זכויות רפואיות בשביל הזכויות

מי זכאי לפטור ממס הכנסה ובאילו תנאים?

פטור מלא ממס הכנסה, מקבל מי שוועדה רפואית של ביטוח לאומי קבע שיש לו 90 אחוזי נכות. זה יכול לנבוע מנכות או מחלה ספציפיים או מצבר מחלות ונכויות שיוצרות ביחד מצב של סך 90 אחוזי נכות.

תנאים לקבלת הפטור:

1.הפטור ניתן במידה ומדובר על קביעה של למעלה מחצי שנה עד צמיתות. כלומר, אם תוך חצי שנה המצב משתפר ואחוזי הנכות יורדים מתחת ל-90 אחוז. אזי שאין זכאות לפטור. אם זה נמשך מעל לחצי שנה, אזי שיש זכאות לפטור.

  1. הכנסה שנתית עד 406,000 שקל לשנה, בין אם זה באופן ישיר ממשכורת ובין אם זה מהכנסות עקיפות (נכסים, השקעות)

3.ליקוי או מחלה אחת השווים לפחות ל-40 אחוזי נכות.

מלבד מפטור מלא למס הכנסה, קיים גם פטור ממס הכנסה במקרה של משיכת כספים מקופת גמל או קרן פנסיה, עבור אנשים עם 75 אחוזי נכות.

איך מקבלים פטור ממס הכנסה?

על מנת לקבל פטור ממס הכנסה, יש לעבור ועדה רפואית של ביטוח לאומי, אשר תקבע את אחוזי הנכות. בהתאם יהיה ניתן להגיש בקשה לקבלת פטור ממס הכנסה.

השלבים בפנייה לוועדה והגשת בקשה לפטור:

שלב ראשון – בניית תיק רפואי מלא ומפורט אותו יהיה ניתן להציג בוועדה.

שלב שני – יש לפנות לוועדה ולהציע בפניה את התיק ואת כל הנתונים הרלוונטיים. הוועדה תקבל את ההחלטה תוך מספר שבועות (במידה ולא יהיה צורך להציג מסמכים או לבצע בדיקות נוספות).

שלב שלישי– במידה והוועדה מקבלת החלטה לקבוע למגיש הבקשה 90 אחוזי נכות, אזי שהוא יכול לפנות למס הכנסה לקבלת פטור רפואי. במידה ונקבעו אחוזי נכות נמוכים יותר, אזי שהוא יכול לערער על ההחלטה, בתקווה שהוועדה תסכים לשנות אותה.

שלב רביעי –  פנייה אל מס הכנסה עם בקשה לקבלת פטור ממס הכנסה בהתאם להחלטת הועדה ולמה שהחוק מאפשר. כמו כן, במידה והבקשה הוגשה באיחור, אזי שניתן להגיש בקשה רטרואקטיבית, שבע שנים אחורה בהן שולמו המסים באופן מלא.

בשביל הזכויות פטור ממס הכנסה

איך "בשביל הזכויות" עוזרים לכם?

חברת "בשביל הזכויות" הוקמה במטרה לעזור לאנשים המתמודדים עם נכויות, מחלות ופציעות, לקבל את כל הזכויות המגיעות אליהם, בין אם זה ממס הכנסה, ביטוח לאומי או גורמים אחרים.

אנחנו יודעים עד כמה קשה לאנשים המתמודדים עם מצבים אלו ולבני משפחתם, לטפל בסבך הבירוקרטיה ולהילחם על הזכויות שלהם לבד מול המערכת. לכן אנחנו מציעים להם שירות של אנשי מקצוע מובילים, שעומדים לצידם מהשלב הראשון ועד לרגע בו הם מקבלים את כל הזכויות שלהם על פי חוק.

אנחנו מציעים לכם:

  • בדיקת זכאות באינטרנט – לפני שאתם מתחילים את התהליך, אנחנו מזמינים אתכם לבצע בדיקה באינטרנט בשביל לבדוק אם אתם עומדים בתנאים בשביל לקבל את הפטורים וההטבות השונות.
  • ייעוץ טלפוני ללא התחייבות – אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבל ייעוץ טלפוני בנושא, ללא התחייבות מצידכם. תקבלו אצלנו מענה שלם וכולל, על כל הנושאים, בשביל שתוכלו לדעת במה כרוך התהליך. במהלך השיחה, נוכל להעריך באופן כללי את הזכויות המגיעות לכם.
  • הערכה רפואית – אנחנו נזמין אתכם אלינו לפגישת היכרות, במהלכה תיערך לכם גם הערכה רפואית מצד גורם מקצועי. הוא יעריך את אחוזי הנכות המגיעים לכם.
  • הכנת תיק רפואי – אם במסגרת הערכה הרפואית שלנו יימצא שאתם יכולים לקבל שיעור נכות בסך 90 אחוז ומעלה לתקופה של למעלה מחצי שנה, אזי נעזור לכם לגבש תיק רפואי אותו תוכלו להציג בוועדה הרפואית.
  • הכנה לוועדה – אנחנו נדאג להכין אתכם לוועדה. נסביר לכם מה מתרחש שם, מה ישאלו אתכם, מה אתם צריכים לענות, וכל פרט אחר שיעזור לכם לקבל את הזכויות והתנאים שמגיעים לכם.
  • ליווי בוועדה – אנחנו לא רק מכינים אתכם לוועדה רפואית בביטוח לאומי, אלא גם דואגים ללוות אתכם אליה. כך לא תצטרכו לעבור את התהליך לבד. אנשים מטעמנו יהיו איתכם כל הזמן, ויוודאו שאתם מקבלים את היחס הראוי ונותנים מענה מתאים לשאלות שאתם נשאלים.
  • קבלת פטור ממס הכנסה – בסיום התהליך, אם הוועדה תקבע שאתם אכן עומדים בכל התנאים, אנחנו נעזור לכם להגיש את הבקשה למס הכנסה ולקבל פטור ממס הכנסה.
  • שאר ההטבות – מלבד קבלת פטור ממס הכנסה, אנחנו גם דואגים שתקבלו את שאר הזכויות וההטבות שמגיעות לכם. בין היתר: קצבת נכות, קבלת תו נכה, תביעות רלוונטיות מול ביטוח לאומי ועוד.

בשביל הזכויות

למה משתלם לכם לפנות דווקא אלינו?

מי שמכיר, ולו במעט, את התחום של מימוש זכויות רפואיות, יודע שישנן לא מעט חברות הפעילות בתחום זה בישראל. אך לנו יש דברים ייחודים להציע למי שפונה אלינו, בין אם הוא מבקש לטפל בעניין הקשור אליו ובין אם הוא מבקש לטפל בעניין הקשור לקרוב משפחה.

  • אנחנו בחברה מעסיקים צוות עובדים, מקצועי, מסור, מנוסה שעומד לרשות הלקוחות הפונים אלינו, בין אם זה בטלפון, פגישות פנים אל פנים במשרד, ליווי לוועדות רפואיות ולכל עניין אחר.
  • הצוות שלנו מכיר היטב את החוקים והסעיפים השונים המקנים פטורים והטבות לאנשים שיש להם אחוזי נכות וזכאים להם. הוא מכיר היטב את המוסדות המטפלים בעניינם ואת סבך הבירוקרטיה מולה מתמודדים בכל עניין.
  • לחברה שלנו יש 93 אחוזי הצלחה! בהשגת פטורים למי שנמצא מתאים לכך.
  • אנחנו פעילים בשוק כבר למעלה מעשרים שנה. צברנו ידע, ניסיון, מוניטין. לקוחות רבים עבדו איתנו והיו מרוצים מהשירות שהם קיבלו מהצוות שלנו.
  • השירות שלנו מבוסס על הצלחה. אם לא קיבלת, לא שילמת!
  • אנחנו מלווים את הפונים אלינו לאורך כל התהליך, לא משאירים אותם אף רגע לבד. הכל נעשה בליווי שלנו, בעזרתנו.
  • אנחנו מבטיחים ללקוחות שלנו שקיפות מלאה בתהליך. אנחנו מקפידים לספק ללקוחות שלנו את הפרטים הרלוונטיים, הן לפני שהתהליך מתחיל, על מנת שידעו מה בדיוק צפוי להם, והן במהלכו, על מנת שידעו כיצד הוא מתקדם.
  • חברת "בשביל הזכויות" זמינה עבור כל מי שמעוניין לדעת מה הזכויות הרפואיות המגיעות לו, ומה הוא יכול לקבל ממס הכנסה, ביטוח לאומי או גורמים אחרים, בטלפון, באינטרנט, דרך סרטונים מפורטים ומאמרים שנכתבו על ידי אנשי מקצוע.

מדוע חשוב לפנות לחברה למימוש זכויות רפואיות?

במצב רגיל, מצב בו לא צריך להתמודד עם מקרים רפואיים חמורים, לא תמיד יודעים איך להסתדר  עם בירוקרטיה של מוסדות ממשלתיים שונים, לא תמיד יש זמן וסבלנות לכך. אחת כמה וכמה, כשמדובר במצב בו צריך להתמודד גם עם בעיות רפואיות הדורשות התייחסות מיוחדת.

חברה למימוש זכויות רפואיות, דוגמא החברה שלנו, עוזרת לכם להתמודד עם המצב, וחוסכת לכם הרבה מאוד זמן וטרחה. במקום שתצטרכו להיות לבד במערכה מול הגורמים השונים, אנחנו מציבים לרשותכם אנשי מקצוע מקצועיים ומנוסים שעומדים לרשותכם, דואגים שתקבלו את כל התנאים וההטבות המגיעות לכם.

אישור פטור ממס הכנסה עם חברת בשביל הזכויות

יתרונות בפנייה לחברה למימוש זכויות רפואיות כמו "בשביל הזכויות":

מידע – מרבית האנשים אינם מכירים את החוק, לא יודעים בהכרח מה מגיע להם וכיצד הם יכולים לקבל את זה. המוסדות לא ממהרים גם לספק להם את כל הפרטים. מי שפונה אלינו, מקבל הסבר מפורט, מידע מלא על כל מה שהוא צריך לדעת, בין אם זה על התהליך ובין אם זה על ההטבות השונות בנושא.

הערכה לפני – אחת הסיבות שאנחנו מבצעים הערכה מוקדמת עבור הלקוחות שלנו, היא בשביל למנוע מצב שהם ייכנסו לתהליך מבלי לדעת אם יש סיכוי שיקבלו את מה שהם מצפים או לא. בעזרת הערכה, אנחנו יכולים לספק תוצאה עם סטייה מינימאלית שמקנה תמונת מצב מדויקת לגבי המצב של הלקוח והסיכוי שלו לעמוד בתנאים לקבלת פטור ממס הכנסה. זה יכול לחסוך זמן, טרחה וכסף.

חסכון בזמן– עבודה מול ביטוח לאומי, מס הכנסה או גורמים אחרים, דורשת זמן וסבלנות. לא לכל אחד יש את זה. בטח לא אנשים שמתמודדים עם בעיות שונות שעליהם לטפל בהן, בוודאי לא אנשים שמנהלים משק בית, עובדים ועושים דברים נוספים במקביל. הצוות שלנו זמין ופנוי ליצור את התקשורת הראשונית ולהמשיך אותה, עד אשר מתבצעים כל הדבר.

חסכון בעלויות – זמן עולה כסף. אם מבזבזים זמן על תהליך מסוים, הוא גובה עלויות, גם אם לא משלמים לאנשי מקצוע. אנחנו חוסכים לכם זמן, ולכן אנחנו גם חוסכים לכם עלויות מיותרות.

תקשורת – הקשר עם ביטוח לאומי ומס הכנסה, הוא לא דבר סטנדרטי. צריך להבין מה בדיוק צריך להציג בפניהם, איך עושים את זה, מה השלבים, מדובר בתקשורת לא מסובכת, אך מי שאין לו ידע וניסיון בנושא, יתקשה מאוד לבצע אותה בצורה שוטפת ונכונה. במקום לסבך את הדבר, אנחנו דואגים לעשות את זה פשוט.

להתגבר על מכשולים – אחת הסיבות שאנחנו נוהגים לפנות לבעלי מקצוע, בכל תחום, זו הידיעה, גם אם אנחנו יודעים לבצע את העבודה, הרי שאם ניתקל במכשול מסוים, לא בהכרח נדע איך להתגבר עליו. כשפונים לחברת מימוש זכויות רפואיות, ההבנה היא, גם אם יש זמן ויודעים איך לטפל בדברים, הרי שאם מגיעים למכשול מסוים, לא תמיד יהיו את הכלים והידע להתגבר אליהם, כאן החברה יכולה להציע את הערך הנוסף והייחודי שלה.

אישור פטור ממס הכנסה

מה אתם צריכים לעשות בשביל שנוכל לעזור לכם?

על מנת שנוכל לבצע עבורכם את מה שנדרש, בשביל שתוכלו לקבל פטור ממס הכנסה, באופן מלא או חלקי, או כל הטבה ותנאי אחר שמגיע לכם, אנחנו מציעים לכם לבצע את הפעולות הבאות:

ראשית, תבצעו בדיקת הערכה, על מנת שתוכלו לדעת, פחות או יותר, מה המצב שלכם והאם אתם זכאים לאחוזי נכות ובאיזה גובה מדובר.

שנית, תכינו את כל המסמכים הרפואיים שעומדים לרשותכם. לשם כך תצטרכו לדבר עם הצוות הרפואי שטיפל בכם, להציג תוצאות של בדיקות, וכל מסמך אחר שיכול ללמד על המצב שלכם. בין אם זו פציעה, מחלה, חבלה או כל דבר אחר. קחו בחשבון, ייתכן מאוד שתידרשו לבצע בדיקות נוספות, במהלך הזמן, על מנת שתוכלו לספק תמונת מצב יותר ברורה.

שלישית, פנו אלינו בהקדם בטלפון, ותקבעו איתנו פגישה במשרד כמה שיותר מהר. אל תמתינו עם זה על מנת שנוכל לטפל בעניין שלכם בהקדם האפשרי. קחו בחשבון, מדובר בתהליך שיכול להימשך זמן מה, ולכן, ככל שתדחו אותו, כך תקבלו את הפטור וההטבות שונות, מאחור יותר.

ארבע, על מנת לעמוד מול ועדה רפואית של ביטוח לאומי יש לשלם אגרה בסך 679 שקל (נכון לדצמבר 2023). במידה ותידרשו להגיש ערעור, תצטרכו לשלם אגרה נוספת בסך 979 שקל (נכון לדצמבר 2023). לאחר מכן, על מנת להגיש בקשה לפטור ממס הכנסה, יש לשלם אגרה בסך 697 שקל (נכון לדצמבר 2023). הקפידו לשלם את כל האגרות כמה שיותר מהר, על מנת שיהיה ניתן לטפל בעניינכם בהקדם.

חמש, מאחר וישנם תנאים לקבלת פטור ממס הכנסה, מבחינת הכנסה שנתית, מומלץ גם לספק מסמכים אמינים ומדויקים על כך, בשביל שנוכל לבדוק האם אתם עומדים בכל התנאים הרלוונטיים.

פטור ממס הכנסה חברת בשביל הזכויות

למי שירות "בשביל הזכויות" יכול להתאים?

על פניו, כל מי שיש לו 90 אחוזי נכות במצטבר, ובתוכם 40 אחוזי נכות ממחלה או פציעה אחת, יכול לקבל פטור ממס הכנסה. לכן, כל מי שעומד בתנאי הזה, יכול לקבל מאיתנו שירות במטרה לקבל את הפטור. מי שנקבע לו מתחת ל-90 אחוזי נכות, יכול לפנות אלינו, בשביל לבדוק אילו הטבות ותנאים מגיעים

לו מביטוח לאומי וממס הכנסה או ממקורות אחרים מולם אנחנו עובדים.

בראש ובראשונה, תעודת נכה המקנה מגוון רחב של הטבות, הנחות ותנאים נוחים יותר במוסדות שונים, קצבאות נכה, תביעות ביטוח סיעודי, תביעות תאונות עבודה ועוד. כל מי שמתמודד עם מחלה, פציעה או כל בעיה רפואית אחרת ונדרש לעמוד מול מוסדות ממשלתיים למימוש הזכויות הרפואיות שלו, יכול לפנות אלינו ואנחנו נבדוק האם וכיצד ניתן לעזור לו. בהתאם לשירותים שהחברה מספקת.

כמו כן, קרובי משפחה של אנשים המתמודדים עם מחלות ופציעות ויש להם אחוזי נכות, יכולים גם לפנות אלינו, בין אם זה בשביל לבדוק מה מגיעים לקרובים שלהם ומה מגיע להם. אנחנו נדאג לספק את המידע הרלוונטי על מנת שיוכלו לדעת כיצד להתמודד עם המצב בצורה הטובה ביותר.

אנחנו נספק גם מידע רלוונטי בנושא עבור אנשים חולים שנפטרו במהלך התהליך ולא קיבלו את מלוא הזכויות המגיעות להם, ויורשיהם יכולים לקבל זאת כעת במקומם. למשל, אם הגיעו להם החזרי מס רטרואקטיביים והם לא הספיקו לטפל בעניין או לקבל את מה שמגיע להם.

לסיום

אנחנו בחברת "בשביל הזכויות" עומדים לרשותכם בכל עת, מוכנים לענות על כל שאלה ולספק לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא. אנחנו נשמח להשיב על כל שאלה הקשורה למימוש זכויות רפואיות ולטפל בעניינכם במהירות ובמסירות. צרו איתנו קשר עוד היום ונתאם פגישה אצלנו במשרד!

למעבר לעמוד הפייסבוק שלנו לחץ כאן

חברת פטור ממס הכנסה

שתפו עם חברים
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
פרטי המחבר
בשביל הזכויות לוגו
מאמר זה נכתב ע"י צוות 'בשביל הזכויות'

חברת "בשביל הזכויות" הוקמה על בסיס הרצון הבלתי מתפשר שלנו לסייע לכל מי שסובל מבעיה רפואית. וכדי לאפשר לכם לקבל בדיוק את מה שמגיע לכם בצדק ובזכות מרשויות המס והביטוח הלאומי.

בשביל הזכויות - פטור ממס הכנסה
חושבים שמגיע לכם פטור ממס הכנסה בעקבות זכות רפואית?
יכול להיות מאוד שאתם צודקים, אנחנו כאן 'בשביל הזכויות' שלכם. אנו מזמינים אתכם לבדוק את זכאותכם ללא עלות וללא התחייבות.
מאמרים נוספים
פיצוי חד פעמי לחולי סרטן

אבחון של סרטן הוא טלטלה משמעותית באמצע החיים, הן מבחינה בריאותית והן מבחינה כלכלית. טיפולי הסרטן כרוכים לעיתים קרובות בעלויות גבוהות, הן עבור הטיפולים עצמם

קרא עוד »
פטור אישי בשנת 2024
פטור ממס הכנסה בשנת 2024

מס הכנסה הוא מס ישיר המוטל על הכנסתם של יחידים ותאגידים בישראל. גובה המס נקבע בהתאם למדרגות מס, כאשר הכנסות גבוהות יותר חייבות במס בשיעור

קרא עוד »
פטור ממס הכנסה
לבדיקת זכאות ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.