בשביל הזכויות – חברת מימוש זכויות רפואיות ששינתה את שוק אישורי פטור ממס הכנסה

חברת בשביל הזכויות
תוכן עניינים

בשביל הזכויות – חברת מימוש זכויות רפואיות ששינתה את שוק אישורי פטור ממס הכנסה

אנשים המתמודדים עם מחלות, נכויות או פציעות, צריכים לעבור ועדה רפואית שתקבע אם יש להם אחוזי נכות ובאיזו דרגה. מי שנקבע לו 90 אחוזי נכות ומעלה למשך חצי שנה ויותר, זכאי לקבל פטור ממס הכנסה. אנחנו בחברת "בשביל הזכויות" נדאג לעזור לו בכך.

מימוש זכויות

על פי פקודת מס הכנסה, החוק מכוחו גובה המדינה מסים מאזרחי ישראל, ישנם אנשים הזכאים לקבל פטור ממס הכנסה במצבים רפואיים מסוימים. זאת אם נקבע שיש להם 90 אחוזי נכות במצטבר עם 40 אחוז נכות ממחלה או פציעה אחת, למשך חצי שנה או יותר. במידה והגישו את הבקשה באיחור, יש להם אפשרות לקבל פטור רטרואקטיבי עד שבע שנים אחורה.

פטור ממס הכנסה ניתן בתנאים הבאים:

  • תנאי שכר של 120,000 שקל בשנה לפחות עד לסכום של 406,000 שקל בשנה.
  • הכנסות ממשכורת, נכסים או מוצרים פיננסיים.
  • אם ועדה רפואית של ביטוח לאומי קובעת 90 אחוזי נכות, ובפרט 40 אחוז נכות ממחלה או פציעה, חבלה ספציפית

מלבד הפטור המלא, הרי שהמדינה מעניקה פטורים נוספים לאנשים שיש להם דרגות פחותות של אחוזי נכות. למשל, מי שיש לו 75 אחוז נכות, מקבל פטור ממס הכנסה במקרה שהוא מושך כספים מקרנות גמל וכספי פנסיה.

הסיבות שהמדינה נותנת פטור ממס הכנסה

סיבה ראשונה, רצון להפחית את נטל המס על אנשים שנטל ההוצאות עליהם גבוה (בגלל טיפולים רפואיים).

סיבה שנייה, הבנה שבמקרים רבים, מדובר באנשים שאלמלא הפטור, לא בהכרח ישתלם להיות חלק משוק העבודה. מאחר והמדינה רוצה שהם ימשיכו לעבוד, כמיטב יכולתם, אז מוטב לה להקל עליהם בהיבט זה.

סיבה שלישית, הבנה שהפטור יכול למנוע נזק היקפי. אדם המתמודד עם מחלה או נכות, בפרט באחוזים גבוהים מצטברים,  יכול להיות לנטל על הסביבה שלו. הפטור יכול להקל עליו ועליהם.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם לקבל פטור ממס הכנסה?

אנחנו בחברת "בשביל הזכויות" עומדים לרשותכם במטרה לעזור לכם לקבל פטור ממס הכנסה וכן הטבות וזכויות רפואיות נוספות הנובעות ממצב הבריאותי. כל מי שחלה, נפצע, מתמודד עם סיטואציה בריאותית, זמנית או קבועה, יכול להיעזר בשירותים שלנו, במטרה לקבל את כל הזכויות המגיעות לו.

בשלב הראשון, אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון ולהתייעץ עם הצוות שלנו. אנחנו נשמח לשמוע את הסיפור שלכם ולראות כיצד ניתן לעזור לכם. ההתייעצות היא חינם וללא התחייבות.

בשלב השני, תוזמנו אל המשרד שלנו על מנת שנוכל להכיר אתכם טוב יותר, לבצע הערכה רפואית על מנת לדעת מה הם אחוזי הנכות שאתם צפויים לקבל בוועדה הרפואית של ביטוח לאומי, ונסביר לכם על כל התהליך שאתם עומדים לעבור.

בשלב השלישי, אנחנו נדאג לעזור לכם להכין תיק רפואי עם כל המסמכים הנדרשים ולהכין אתכם לוועדה. אנחנו נדאג גם ללוות אתכם אליה, על מנת שלא תהיו שם לבד ותדעו להשיב על כל שאלה.

אם הוועדה תקבע שאתם אכן זכאים ל-90 אחוזי נכות, כולל 40 אחוז במצטבר, אנחנו נדאג שתקבלו פטור ממס הכנסה כפי שנקבע בחוק. אם הוועדה תקבל החלטה אחרת, אנחנו נבחן את המצב ונעזור לכם לערער עליה אם תרצו בכך.

מלבד פטור ממס הכנסה, אנחנו פועלים עבור הלקוחות שלנו בהיבטים נוספים:

  • קבלת תו נכה – תו המאפשר לבעליו לחנות במקומות שמורים וליהנות מהטבות שונות שקשורות גם לנהיגה וגם לרכב.
  • קבלת קצבת נכה על פי מצבם.
  • הקלות ופטורים במס – למשל, על מיסי רכב, טלפוניים סלולאריים, נקודות זיכוי ועוד.
  • תביעות ביטוח סיעודי מול ביטוח לאומי, חברות ביטוח פרטי, משרד הביטחון.
  • קבלת פטור ממס הכנסה עקב מצב סיעודי על פי החוק.
  • תביעות תאונת עבודה מול ביטוח לאומי וקבלת כל הזכויות הרלוונטיות.

אנחנו פועלים על בסיס הצלחה. התשלום נעשה ללא מקדמות, אלא רק בסוף התהליך.
רק אם תקבלו את מה שמגיע לכם, תשלמו. לא קיבלתם, לא שילמתם!

ליווי לקבלת פטור ממס הכנסה

איך מתבצע ההליך מול וועדה רפואית ואיך תקבלו את הפטור המיוחל?

בשביל לקבל פטור ממס הכנסה, יש לעבור תהליך מסוים. אנחנו נלווה אתכם לכל אורך התהליך, ובפרט מול וועדה רפואית של ביטוח לאומי.

אחרי שתפנו אלינו ותקבלו מאיתנו הערכה רפואית, אנחנו נדאג לעזור לכם לגבש תיק רפואי איתו תפנו אל הוועדה. אנחנו גם נדאג להכין אתכם לעמוד ולהתנהל מול הוועדה.

כל מי שמתמודד עם מחלה, נכות, פציעה צריך לגשת לוועדה רפואית של ביטוח לאומי בשביל שהיא תקבע האם יש לו אחוזי נכות או לא. אין מנגנון אחר במדינת ישראל שיכול להכריע בעניין. לכן, גם אם אתם מקבלים מאיתנו או מגורם אחר הערכה, לא מדובר בגורם מוסמך ובהערכה מחייבת. יש צורך לפנות לוועדה. לשם כך תידרשו לשלם אגרה בסך 679 שקל.

במסגרת הוועדה, יושבים רופא מומחה ומזכיר שאמור לכתוב את פרוטוקול הוועדה ולוודא שהזכויות של החולה נשמרות. הרופא יבחן את התיק הרפואי, ישאל שאלות, ואכן יבצע בדיקה בהתאם לסוג המחלה, נכות או פציעה איתה מתמודד החולה.

חשוב לנו שתדעו:

1.אתם יכולים להכניס מלווה לוועדה ולכן אנחנו נהיה איתכם כל הזמן.

2.הרופא לא יכול לדון איתכם בטיפול הרפואי שאתם זקוקים לו.

3.הרופא יכול להחליט שאתם צריכים להביא בדיקות ומסמכים נוספים. זה כמובן עלול לדחות את מועד ההחלטה שלו. לכן, אנחנו נדאג להכין ביחד איתכם תיק רפואי מלא ומפורט, שיהיו בו כל המסמכים הנדרשים לוועדה.

בסוף הדיון, אם אין צורך במסמכים או בדיקות נוספות, הרופא יקבל את החלטתו והיא תימסר לכם בהקדם. הרופא יכול לקבוע אם מגיעים לכם אחוזי נכות, באיזה גובה, והאם מדובר בקביעה זמנית או לצמיתות.

אם הרופא יחליט לתת לכם 90 אחוזי נכות במצטבר לתקופה של חצי שנה ומעלה, אזי תוכלו להתחיל ביחד איתנו לפעול לקבלת פטור ממס הכנסה. אם לא, אנחנו נבחן את ההחלטה שלו והאם יש אפשרות להגיש ערעור. במקרה וכן, תידרשו לשלם אגרה נוספת בסך 979 שקל. לאחר מכן תתקבל ההחלטה הסופית לעניינכם ובהתאם אליה יהיה ניתן לראות אם מגיע לכם פטור ואם לא, אילו הטבות כן מגיעות לכם.

ליווי לקבלת אישור פטור ממס הכנסה

באילו מקרים תוכלו לקבל פטור ממס הכנסה?

החוק מאפשר לקבל פטור ממס הכנסה באופן מלא, אם יש לכם 90 אחוזי נכות מצטברים, עם מחלה או פציעה אחת לפחות של 40 אחוזי נכות. יש לשים לב למקרים מסוימים וההשפעה שלהם על היכולת לקבל את הפטור.

ישנה רשימה ארוכה של מחלות אשר מי שחולה בהן מקבל אוטומטית 100 אחוזי נכות באופן אוטומטי, ולכן גם אם חולים במחלה אחת ברשימה זו, אזי שזכאים לקבל פטור ממס הכנסה. ישנן מחלות קלות יותר, שעדיין יכולות להקנות זכאות לפטור.

המחלות מתחלקות על פי שלוש קטגוריות עיקריות:

  • מחלות סופניות – מחלות שאין להן מרפא, והן מזכות אוטומטית את החולים בהן, בפטור ממס הכנסה. הכוונה היא למחלות סרטן, אירוע מוחי, אירוע לבבי חמור, פרקינסון, טרשת נפוצה, ועוד.

חולים שיש להם מחלה סופנית, צריכים לקחת בחשבון את הטיפול שעליהם לעבור במהלך תקופה זו וכן את העובדה שהפטור ממס יכול להשפיע עליהם ועל בני משפחתם. לכן, למרות מצבם, חשוב שהם יפעלו לקבל אותו.

  • מחלות כרוניות – מחלות שמלוות את החולה כל ימי חייו. במקרה זה, הפטור יתקבל רק אחרי ועדה רפואית, מאחר ולא כל מחלה כרונית מוגדרת מחלה קשה. יש לבדוק את רמת החומרה וההשפעה שלה על החולה. הכוונה היא למחלות סוכרת או לב ברמות קשות.

אומנם אדם שיש לו מחלה כרונית קלה, לא בהכרח יקבל אחוזי נכות המאפשרים לו לקבל פטור, אך אם המחלה תחמיר, למשל אם הוא חולה סכרת ועם הזמן היא מחמירה, אזי רצוי שהוא יפנה שוב לוועדה רפואית על מנת שהאחוזים יתעדכנו ואז ייתכן והוא יוכל  לקבל את הפטור

  • מחלות קלות – גם במקרים של מחלות קלות, אפשר לקבל פטור ממס הכנסה. במקרה זה, הדבר יחייב צבר של מחלות ונכויות שיצטברו ל-90 אחוזי נכות. אם מדובר, אך ורק על מחלה קלה, אזי שזה לא מספיק. הכוונה היא למחלות כגון, לב, סוכרת, או מחלות אחרות שעל פי ביטוח לאומי נחשבות קלות.

לא פעם, אנחנו מגלים שאנשים שיש להם מחלות קלות, כאלו המאפשרות לקבל אחוזי נכות נמוכים יחסית בשביל לקבל פטור ממס הכנסה, מניחים שאין להם סיכוי לקבל את הפטור ולכן הם מוותרים על האפשרות לבדוק אם הם יכולים לקבל.  זו טעות. אנשים שיש להם מחלות קלות, עלולים להתמודד עם צבר של בעיות רפואיות שונות, שקשורות באופן ישיר או עקיף למחלה, וכל אחת מהן יכולה להוביל אותם לסך של 90 אחוזי נכות, מה שיאפשר לקבל את הפטור.

האנשים שלנו "בשביל הזכויות" מכירים היטב את החוק וסעיפיו השונים, מכירים היטב את כל הפרוצדורות שצריך לעבור ולבצע מול ביטוח לאומי ומס הכנסה, יודעים לבצע את הערכות הרפואיות הנדרשות ולהכין אתכם לוועדה רפואית, כך שתוכלו לגשת עם כל המידע הרלוונטי, ולהוכיח שיש לכם מחלה אחת קלה ולצידה מגוון בעיות רפואיות שביחד מצטברות ל-90 אחוזי נכות.

דוגמאות למחלות המזכות בפטור ממס הכנסה:

  • סרטן (בשנה הראשונה ניתן באופן אוטומטי, אחר כך יש אפשרות לבקש הערכה)
  • אי ספיקת כליות
  • טרשת נפוצה
  • פרקינסון
  • אירוע מומחי
  • מחלות לב קשות
  • מחלות ריאות
  • סוכרת ברמות קשות
  • אלצהיימר/דמנציה
  • מחלות נפש

מלבד מחלות ספציפיות, הרי שיש גם מצבים אשר מאפשרים לקבל פטור ממס הכנסה. מקרים כגון: בעיות אורטופדיות, השמנת יתר, מצב סיעודי, דום נשימה בשינה, פציעות עקב תאונות דרכים או תאונות עבודה.

במקרים אלו יש לעבור הערכה על מנת לקבוע את סף אחוזי נכות ובהתאם ייקבע האם מגיע פטור. גם אם לא, הרי שייתכן מאוד ומגיע לכם זכויות והטבות אחרות. אנחנו כמובן נדאג שתקבלו את כולן.

חברת מימוש זכויות

כיצד תדעו שאתם זכאים לפטור ממס הכנסה?

אם אתם מתמודדים עם מחלות סופניות, אזי שאתם זכאים אוטומטית לפטור. במקרה של מחלות כרוניות או מחלות קלות, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נדאג לבצע הערכה רפואית, במידה ואתם מתקרבים ל-90 אחוזי נכות במצטבר, נעזור לכם לבנות תיק רפואי אותו תגישו לוועדה רפואית של ביטוח לאומי. זה יאפשר לכם לקבל את הפטור.

במידה ואבחון המחלה נעשה לפני זמן מה ולא הגשתם בקשה לפטור, אל דאגה, אנחנו נעזור לכם להגיש בקשה לפטור רטרואקטיבי עד 7 שנים אחורה. כך תוכלו לקבל החזרים כספיים על כספי מסים ששילמתם בתקופה זו.

הפטור ניתן גם לבני משפחה, שיקיריהם שילמו מס למרות שהגיע להם פטור, ואינם עוד בחיים

. הפטור ניתן אך ורק על הכנסות שהיו ולא הכנסות צפויות בעתיד.

פטור ממס הכנסה חברת בשביל הזכויות

במה אנחנו שונים מחברות אחרות?

חברת "בשביל הזכויות" שינתה את עולם הזכויות הרפואיות והפטורים ממס הכנסה. החברה פעילה כבר למעלה מעשרים שנה בתחום, והיא מספקת שירותים ללקוחות שמגיעים להם פטור ממס הכנסה וזכויות אחרות, עקב מצבם הרפואי.

אנו מציעים ללקוחות שלנו שירות מקצועי ואיכותי בעזרת אנשי מקצוע מובילים. יש לנו צוות מקיף שעומד לרשות הלקוחות שלנו בכל עת ומוכן לספק מענה שלם וכולל, תשובה לכל שאלה, שירות מהיר וזמין.

הצוות שלנו כולל: עורכי דין שעוזרים לגבש את התיק הרפואי לוועדה, רופאים שמבצעים את הערכות הרפואיות, אנשים שמתמחים בתחום המסים, ונותני שירותים נוספים שעומדים לרשותכם בכל עת.

יש לנו 93 אחוזי הצלחה בקבלת פטור ממס הכנסה והטבות עבור הלקוחות שלנו. זאת בזכות ידע והבנה עמוקה בתחום ובזכות שימוש בכלים הרלוונטיים בכל פנייה.

המהפכה שאנחנו חוללנו בתחום, מאפשרת היום לכל מי שמתמודד עם מחלה, נכות או פציעה, לפנות אלינו ולקבל את המענה שהוא זקוק ומצפה לו.

חברת בשביל הזכויות

החשיבות של מימוש זכויות רפואיות

החשיבות של מימוש זכויות רפואיות, ישירות או עקיפות, זכויות המגולמות בתנאים כספיים או בהיבטים אחרים, היא משמעותית, הן עבור מי החולה והן עבור בני משפחתו וסביבתו הקרובה.

ברמה הרעיונית, יש לכך משמעות מעצם העובדה שמגיעות לו זכויות מסוימות ועל כן הוא צריך לקבל אותן. זו לא חובה, אך אנחנו צריכים להכיר בערך של זכויות אלו ובכך שלא מדובר ב"מתנה" שהמדינה מעניקה לנו אלא בזכות המגיעה לנו מעצם היותנו אזרחי המדינה, המשלמים מסים וביטוח לאומי כחוק.

ברמה המעשית, כל פטור או הטבה אחרת, ניתנת למדידה. היא יכולה להגיע לשווי של מאות ואלפי שקלים. מדובר בחסכון כלכלי עצום, בוודאי עבור מי שמתמודד עם מצב רפואי המקשה עליו להתפרנס בצורה סדירה ומחייב אותו להוצאות כספיות משמעותיות.

פטור ממס הכנסה יכול להגיע לסכומי של אלפי שקלים בחודש בגובה שכר והכנסות מסוימות. זה חסכון כספי עצום המאפשר לכלכל בצורה טובה יותר את מי שזכאי לפטור ובני משפחתו.

ברמת הפרקטית, היומיומית, מעבר לכך שפטור ממס הכנסה מאפשר לספק תנאים טובים יותר להתמודדות עם המצב הבריאותי, הרי ההטבות השונות שזכאים להם אנשים עם מחלות או נכויות, יכולות להקל עליהם את היכולת לתפקד בצורה סדירה. למשל, אם מדובר בתו נכה, הרי שזה פתרון איכותי, מעשי, לשורה ארוכה של קשיים ובעיות שעלולים להתמודד איתם ביום יום בצורות שונות.

תזכרו, אנחנו "בשביל הזכויות" עומדים לצידכם, לא רק מול ביטוח לאומי או רשויות המס, אלא גם מול גורמים אחרים. למשל, חברות ביטוח פרטיות. אם יש לכם ביטוח סיעודי, אנחנו נעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם.

לקוחות הפונים אלינו זכאים לקבל מענה על פי תנאי הפוליסה שהם רכשו. החברות מחויבות לממש את ההסכם שנחתם ביניהן לבין הלקוח, שכן הוא שילם עבור השירות שלהן. אנחנו דואגים להוכיח שהוא זכאי לקבל את כל מה שהובטח לו.

לסיום, אנחנו "בשביל הזכויות" עומדים לרשותכם כל הזמן, לכל פנייה ולכל עניין שקשור למימוש זכויות רפואיות. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום דרך האתר או בשיחת טלפון, אנחנו נשמח לעזור לכם, ללא התחייבות. אנחנו נשמח לעזור לכם לקבל את כל הזכויות שלכם. תזכרו, לא קיבלתם? לא שילמתם!

 

למעבר לעמוד הפייסבוק שלנו לחץ כאן

שירותי ליווי למימוש זכויות רפואיות

שתפו עם חברים
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
פרטי המחבר
בשביל הזכויות לוגו
מאמר זה נכתב ע"י צוות 'בשביל הזכויות'

חברת "בשביל הזכויות" הוקמה על בסיס הרצון הבלתי מתפשר שלנו לסייע לכל מי שסובל מבעיה רפואית. וכדי לאפשר לכם לקבל בדיוק את מה שמגיע לכם בצדק ובזכות מרשויות המס והביטוח הלאומי.

בשביל הזכויות - פטור ממס הכנסה
חושבים שמגיע לכם פטור ממס הכנסה בעקבות זכות רפואית?
יכול להיות מאוד שאתם צודקים, אנחנו כאן 'בשביל הזכויות' שלכם. אנו מזמינים אתכם לבדוק את זכאותכם ללא עלות וללא התחייבות.
מאמרים נוספים
פיצוי חד פעמי לחולי סרטן

אבחון של סרטן הוא טלטלה משמעותית באמצע החיים, הן מבחינה בריאותית והן מבחינה כלכלית. טיפולי הסרטן כרוכים לעיתים קרובות בעלויות גבוהות, הן עבור הטיפולים עצמם

קרא עוד »
פטור אישי בשנת 2024
פטור ממס הכנסה בשנת 2024

מס הכנסה הוא מס ישיר המוטל על הכנסתם של יחידים ותאגידים בישראל. גובה המס נקבע בהתאם למדרגות מס, כאשר הכנסות גבוהות יותר חייבות במס בשיעור

קרא עוד »
פטור ממס הכנסה
לבדיקת זכאות ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.