אישור פטור ממס הכנסה לנכה עקב מחלה או תאונה

חברת בשביל הזכויות הוקמה כדי לעזור לך במימוש זכויות רפואיות וקבלת פטור ממס הכנסה
תוכן עניינים

מה זה בעצם "פטור ממס הכנסה לנכה"? מי זכאי לקבל אותו? איך מתנהל התהליך? איך אדע אם אני זכאי? כיצד להפוך את התהליך לפשוט?

אדם הסובל מנכות או בעיה רפואית עשוי להיות זכאי לפי החוק בקבלת פטור מתשלום מס הכנסה. כמו כן קיימת אפשרות לקבל החזר רטרואקטיבי של שבע שנים אחורה מתשלומי המס שכבר שילמת – סכום שיכול להגיע למאות אלפי שקלים.

מי זכאי לקבל פטור?

  1. בעל/ת הכנסה שחייבת בתשלום מס.
  2. בעל/ת נכות רפואית לצמיתות (או לפרק זמן של לפחות 185 ימים).
  3. דרגת הנכות נקבעה כ-100% לליקוי אחד או ל- 90% של כמה ליקויים משוקללים.
  4. דרגת הנכות נקבעה לפי חוקים מוגדרים (נכי צה"ל, המלחמה בנאצים, גזזת ועוד).

*לפטור זכאים גם בעלי תעודת עיוור/לקוי ראייה. כדאי לדעת שמוות אינו מפסיק תהליך בקשת פטור. במידה ויימצא זכאי להחזר – הכסף יועבר ליורשיו.

חברת בשביל הזכויות הוקמה כדי לעזור לך במימוש זכויות רפואיות וקבלת פטור ממס הכנסה

איך אדע אם אני זכאי?

גם אם אינך עונה על כל הקריטריונים או שישנם פריטי מידע שעשויים להשפיע לקבלת אישור פטור ממס הכנסה לנכה, ניתן לפנות לוועדה רפואית של מס הכנסה. לוועדה חשוב להגיע מוכנים ואנחנו כאן בשביל לסייע לך בייעוץ (כבר בשיחה הראשונית נאמר לך אם יש סיכוי) והדרכה שיסייעו לך לממש את זכויותיך.

איך עובד תהליך מימוש זכויות?

ראשית יש להגיש טופס בקשה לפטור ממס. אם נכותך כבר נקבעה על ידי המוסד לביטוח לאומי יש לצרף צילום פרוטוקול ועדה רפואית שקבעה אחוזי נכות (לעיתים יידרש עותק "נאמן למקור"). את הטפסים יש להגיש למשרד פקיד השומה. בחלק מהמקרים, כשהנכות שנקבעה אינה לצמיתות, יהיה צורך בוועדה רפואית.

הופכים את התהליך לפשוט יותר

אם מגיע לך החזר רטרואקטיבי של מאות אלפי שקלים, למה לא לקבל אותם? אם התהליך נראה סבוך ועמוס בטפסים ועדות ואישורים – אנחנו כאן בשביל לעזור. אין תחליף להכנה וליווי של צוות מקצועי שיסייע לך להתמודד עם רשויות המס וילווה אותך בוועדות ביטוח לאומי, הכל במטרה אחת: למצות את כלל הזכויות והכספים המגיעים לך.

חברת מימוש זכויות רפואיות בשביל הזכויות

בשביל הזכויות – כי פטור ממס הכנסה הוא זכותך

בשביל הזכויות הוקמה כדי לסייע לך להלחם על זכויותיך! אנחנו נספק לך עזרה בהתנהלות מול ביטוח לאומי, הוצאת נכות בגין תאונה או מחלה וקבלת פטור ממס הכנסה לנכה. בזכות ניסיון מקצועי של למעלה מ-20 שנה ו-100% לקוחות מרוצים, אנחנו נדע כיצד להתמודד עם המהמורות בדרך.

מה השיטה שלנו? אנחנו לא מוותרים, מספקים ליווי אחד על אחד לכל התהליך ולא יוצרים אשליה – אנשי המקצוע שלנו יתנו לך תשובה חד משמעית לגבי האפשרות לזכאות כבר בשיחה הראשונית. את שירותנו המקצועיים נעניק לך ללא עלות ועל בסיס הצלחה בלבד!

אין סיבה להסס. אם מגיעים לך החזרים כספיים ופטור ממס הכנסה לנכה – אנחנו כאן בשביל להשיג לך אותם. לחיצה על הקישור והמומחים שלנו יחזרו אלייך לשיחת ייעוץ ששווה לך הרבה כסף.

שתפו עם חברים
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
פרטי המחבר
בשביל הזכויות לוגו
מאמר זה נכתב ע"י צוות 'בשביל הזכויות'

חברת "בשביל הזכויות" הוקמה על בסיס הרצון הבלתי מתפשר שלנו לסייע לכל מי שסובל מבעיה רפואית. וכדי לאפשר לכם לקבל בדיוק את מה שמגיע לכם בצדק ובזכות מרשויות המס והביטוח הלאומי.

בשביל הזכויות - פטור ממס הכנסה
חושבים שמגיע לכם פטור ממס הכנסה בעקבות זכות רפואית?
יכול להיות מאוד שאתם צודקים, אנחנו כאן 'בשביל הזכויות' שלכם. אנו מזמינים אתכם לבדוק את זכאותכם ללא עלות וללא התחייבות.
מאמרים נוספים
פיצוי חד פעמי לחולי סרטן

אבחון של סרטן הוא טלטלה משמעותית באמצע החיים, הן מבחינה בריאותית והן מבחינה כלכלית. טיפולי הסרטן כרוכים לעיתים קרובות בעלויות גבוהות, הן עבור הטיפולים עצמם

קרא עוד »
פטור אישי בשנת 2024
פטור ממס הכנסה בשנת 2024

מס הכנסה הוא מס ישיר המוטל על הכנסתם של יחידים ותאגידים בישראל. גובה המס נקבע בהתאם למדרגות מס, כאשר הכנסות גבוהות יותר חייבות במס בשיעור

קרא עוד »
פטור ממס הכנסה
לבדיקת זכאות ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.